perjantai 27. tammikuuta 2017

When they come to hang you stand straight, brace your neck, be stronger

Koulujuttuja taasen, mulla on tällä viikolla koulua taas ja tässä vähän kuvia mun Mustasta Kirjasta eli sketchbookista. :)

Olen siis kerännyt tähän minua inspiroivia kuvia ja henkilöitä, joukossa näkyy muutama suunnitelma sekä paljaita torsoja koska en ole vielä kaikkia piirtänyt hehe.















Tässä ei suinkaan ole koko materiaali, mutta halusin jotain näyttää. Kirjoitin myös sinne elämäni ensimmäisen oman runon, jonka kirjoitin yhtenä yönä kun en saanut unta, mutta nyt en ole varma haluanko sen olevan siellä ... koska en ole varma onko se ihan naurettava haha.


Harjoiteltiin myös joulukuussa muotipiirtämistä, joka sisälsi loppupäivästä mm. oman käden piirtämistä. Ihan älyttömän vaikeaa, oikeasti. Olen omasta mielestäni ihan kelvollinen piirtämään, mutta kädet ovat vain niin helvetin vaikeita että menee hermot ... :D
Täytyy harjoitella lisää, vaikka kyllähän nämäkin ihan jees ovat.


Translation ;

A sneak peak of my Black Book aka sketchbook for school. Mostly full of inspirational things and my sketches of clothes. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!