keskiviikko 21. syyskuuta 2016

All simple monkeys with alien babies

Holaa!

Pikaisia kuulumisia, kiirettä pitää töiden, koulutehtävien ja Zombie-matkan suunnittelun ( iik apua mitä mä puen päälle ) keskellä.


Ylläoleva kuva ei liity varsinaisesti asiaan, olin vain koulun jälkeen pessyt meikit ja laittanu naaman uusiksi Steel Pantherin keikkaa varten ja otin tämmöisen "näpsäkän" selfien bussipysäkillä.

Aloitin siis opiskelut Helsinki Design Schoolissa muotisuunnittelija-linjalla, ja voi että!
Ensimmäisenä päivänä aloin melkein itkemään, mutta vain siksi, että se oli niin hienoa ja just sitä mitä mä haluan tehdä. Meidän opet on huippuja ja muutenkin yleisfiilis koulussa on todella inspiroiva ja positiivinen. Tykkään todella paljon. :)


Olin tuossa lenkillä ja tuli sitten kuvailtua mm. metsää koska tykkään luonnosta ja se inspiroi mua, etenkin puut.
Meidän pitää työstää koulussa Mustaa Kirjaa ( ha ha ha tää kuulostaa niin saatanalliselta ) eli sketchbookia, mallistoportfolio sekä vaate ( tai vaatteita ) opintojen aikana. Aion piirtää, liimata inspiroivia kuvia, kirjoittaa ja ottaa itse kuvia mun Kirjaa varten ja näistä kuvista varmaan jotain siihen päätyy, ylläoleva nopsa räpellys muokkaus on yllättävänkin kiva.

Mua inspiroi tällä hetkellä eniten 50-luku, sellainen dark pin-up, Dita Von Teese, Vampira, Morticia, The Munsters, Marilyn Manson, Tim Burton-elokuva, veri, luonto, Mad Max-henkinen post-apokalyptinen look.
Näistä ideoista pitäisi sitten vääntää jonkunlainen mallisto ja kaikkea! Oon niin innoissani!

Mitä teille kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!