tiistai 24. toukokuuta 2016

Slay 'em Down

Olen koittanut parhaani mukaan vältellä shoppailua sekä olen pääosin tehnytkin ostoksia harvoin ja kirpparilta / alesta.
Muutama normaalihintainen tuote on kuitenkin lähtenyt matkan varrella mukaan.



Jeffree Star Cosmeticsin Unicorn Bloodin restockista olen mm. aina jäänyt jälkeen ja niin on puna mennyt menoaan. Tosin viimeisimmällä kerralla olin ajan hermolla!
Puna posteineen ei tosiaankaan ole niitä halvimpia huulipunia, mutta minkäs teet heh heh. Suosittelenkin tilaamaan vähintään kaksi punaa kerralla JS:n kaupasta, näin ollen samoilla posteilla saa useamman tuotteen.
Olen ostanut hänen valikoimastaan jo ne punat mitkä mua etenkin sytyttää - Mistletoe, Redrum, Weirdo - enkä oikein syty muille niin maksoin sitten itseni kipeäksi yhdestä. Druglordia olen miettinyt, tosin lähinnä vain tehosteiden kuten vampyyrihampaiden piirtoon ahahaaha ... olen aina aiemmin tilannut kaksi kerralla, ostin I'm Nuden Weirdon kanssa ja ai että, ei sitten yhtään mun sävyinen nude.

JS myös julkaisee 25.5. uuden luomiväripalettinsa sekä highliterit! Itse jään vielä molempia miettimään, palkkapäivään kun on aikaa.


Tässä vielä kuva luonnonvalossa, yllä olevat kuvat otettu Virgin Oilin vessassa joskus reippaasti puolen yön ja keikan jälkeen. :D

Pitkästä aikaa myös uutta Black Milkiä!


Black Milk julkaisi myös pitkästä aikaa jotain kiinnostavaa, nimittäin Vampire Slayer bodysuitin tuossa julkaisu tai kaksi takaperin. Ja sehän oli saatava jo nimensä puolesta. :P

Vasemmalla kuvassa on The Black Battle suit, joka jäi posteineen päivineen reippaasti alle rrp : n* Kanadasta.
Oikealla sitten the Vampire Slayer Bodysuit. Molemmat kokoa L, Battle ei tosin mennyt vielä päälle ( tai olisi se saattanut mennä mutten halunnut väkisin yrittää, mitä jos nämä makkarat vaikka vahingoittaisi sitä jotenkin lol ) ja tää Vampire Slayer ... nyt ollaan jännän äärellä.

Tämä on siis tehty wetlook ja mesh net-materiaaleista, takaosa on todella avonainen - solmitaan narulla niskasta ja on avonainen selkä aika alas asti, berbera tosin jää hyvin peittoon.
Näin jostain sovitus-tapahtumasta kuvan vähän muodokkaammaan neidon yllä ja sen perusteella oikeastaan hankin itsellenikin. Katoin että eihän se pahalta näytä ja nätisti isommatkin rinnat sinne sopii.



Sovitettuani suittia päälle, en oikein tiedä onko se liian iso vai pieni vai mitä ihmettä.
Aluksikin, mulla ei ole maailman pienimmät ( eikä tosin isoimmatkaan ) rinnat mutta tää litistää ne ihan täysin tai ainakin siltä tuntuu ... pituus vaikuttaa just eikä melkein sopivalta. Mutta tuntuu jotenkin että leveys olisi vähän liian iso ... ei mahdottomasti nyt mutta entäs sitten kun on laihtunut?
En oikein jaksa uskoa kokoa pienemmän metsästykseen, koska pituus ei vaan riittäisi. Tietenkin haaroihin voisi ommella lisäkiilan tai hakaset ( niin kuin aion Battlelle tehdä ) tuomaan lisää pituutta sekä olisi helpompi käyttää, mutta koska suitin malli on jo valmiiksi sellainen että lahkeiden suut tulee aika ylös niin sen lisäpalan kanssa ne reunat olisi varmaan liian korkealla mun makuun ... muutamalla variaatiolla olisi mahdollista tätä pienentää mutta en silti oikein tiedä. Että mitä tämän kanssa tekisi.

Eniten mua ärsyttää kyllä toi yläosa ja mun lattarinnat! En tiedä johtuuko se latistuminen siitä että mun rinnat on vain ihan blaah, siitä että pituus suitissa onkin liian tiukka vai siitä että leveys on turhan 'löysä' eikä näin ollen tuo niitä kivasti yhteen. Jo on ongelmat. :D

* = rrp eli tuotteen alkuperäinen hinta.


Translation ;

I try to avoid shopping a lot and mostly shop at second hand stores but here are some brand new purchases!

Unicorn Blood from Jeffree Star Cosmetics and Vampire Slayer bodysuit from Black Milk which I'm about unsure if I want to keep it or not.
The other suit is The Black Battle suit which I bought as second hand from Canada but it arrived at the same day. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!