tiistai 13. lokakuuta 2015

Bleeding for the Cure

On ollut sellaista haipakkaa viime aikoina, että blogi on jäänyt vähän heitteille. On sattunut pari isoa muutosta jonka takia on sitten jäänyt aika vähän vähemmälle.


Tosiaan, sain uuden duunin! Se lienee se suurin muutos. Teen ainakin tällä hetkellä vuoroja vielä 'vanhassakin' duunissa, saa nähdä kuinka onnistun loppujen lopuksi tässä kahden duunin pyörittämisessä hah.
Uusi työ on tosi mukavaa, vaikka ei omaa alaa olekaan. On kiva oppia uusia asioita, kehittää itseään ja kaikenlaista!
Työ on myös hektistä ja hyvin fyysistä, vähän pelottaa että kuinka kroppa kestää ... mutta en minä niin helposti luovuta. Oon tosi onnellinen tästä kuitenkin, tuntuu että se tietynlainen paikallaan polkeminen loppuu vihdoinkin ja pääsen elämässä vähän eteenpäin.
Mitään huippu salaista mun työni ei ole, vaan oikeastaan hyvinkin perussettiä eli kaupan alalla olen. En kuitenkaan halua sen enempää puhua mun duunista täällä, vaikka varmasti tulen jotain aina välillä siitä kertomaan täälläkin. :)

Blogikin on jäänyt vähemmälle kun on nyt ollut viimeiset viikot koulutusta ja vaikka aamuvuorot ovat olleet vain 4-5 tunnin pituisia, niin kun herää 4:15 aamuyöllä niin on kyllä aika loppu kun kotiin pääsee. Mutta silti oon kyllä tykänny noista aamuvuoroistakin!


Hiuksia on pakko hehkuttaa sen verran että : kattokaa nyt kuinka pitkät ne on! :D
Kaikki omaa hiusta, pakko tosin myöntää että toi musta plöräys ei ole omaa hiusta mutta se on melkein liian lyhyt näiden omien joukkoon. Kerrankin jaksoin suoristaa mun hiukset vähän sinnepäin ...
Eka kerta myös kun tein ruskealla ja mustalla smokey eyesit. Eihän se nyt ihan täydellisesti mennyt mutta tykkään!


Muuten olen jotenkin tosi inspiroitunut! Liekö se tämä Halloweenin aika vai mikä kun on jotenkin niin hyvä olla pitkästä aikaa. Se taitaa olla se toinen suuri muutos, että ei ihan koko ajan se näkymätön hirttosilmukka kurista kaulan ympärillä.
Syksy, kuinka sinua rakastankaan. Hassua on se, että lapsena en yhtään tykännyt syksystä. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän siitä pidän.
Olen ihan into piukeena menossa shoppailemaan Halloween-juttuja, kun kerrankin saa omaan tyyliin sopivia juttuja ns. peruskaupoista. Helvetti pääsee irti kun pääsen Englantiin Halloweeninä, pitää varmaan bookata koko lentokone paluulennolle vain mulle kun shoppaan koko maan tyhjäksi.
Ensin toki pitäisi se rikas prinssi iskeä ... missä luuraat?

Odotan myös innolla talvea. Toivon että talvesta tulisi kunnon talvi, paljon lunta, 'kuivaa' ja sopivasti pakkasta.

Mitä teille kuuluu?


Translation ;

Sorry for being a bit quiet lately.
I just started in my new job!! Omg I'm so happy! It feel like I'm finally going somehow forward in my life and not just staying here and not getting anywhere. It's very physical job but I still like it. Sometimes I have to wake up at 4.15am but that's fine too!
I like challenges and learning new stuff which why this is very exciting, also nice as I know some stuff before so I do have some confident in some things.

I'm also so excited about autumn! My favorite season! I also wish to have a nice, beautiful and snowy winter.

I hope you're doing well too!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!