keskiviikko 30. syyskuuta 2015

A malicious fever burns in our hearts, in our veins

Mulla on treenaukseen oma soittolista, jota kuuntelen aina salilla tai lenkillä ollessa. Kuuntelen muutenkin niitä samoja biisejä, mutta oon koonnut sille listalle biisejä joiden mukana on kiva treenata. Sen lisäksi sieltä löytyy muutamia tsemppi-biisejä, jotka kuullessaan ei voi luovuttaa. Itseasiassa kuuntelen noita mistä tahansa tilanteesta riippuen, jos tuntuu että tarvin rohkeutta tai tsemppiä. :D
Ajattelin jakaa teidän kanssa mun top tsemppi-biisit, olkaa hyvä :




















Näistä tulee hyvä fiilis ja sellainen että hei, kyllä mä tähän pystyn! Plus nämä on ihan mahtavia biisejä. ;)

Kuuntelen matkoilla - duuniin, kaupunkiin, bileisiin yms. fiiliksestä riiippuen biisejä ja bändejä, samoin kotona. Esimerkiksi siivoukseen valitsen letkeätä ja leppoisaa useimmiten, kun taas kokatessa taustalla pauhaa kunnon disko. Treenatessa mulle on tärkeätä kuunnella sellaisia kunnon jytäbiisejä, koska jos kuuntelisin jotain herkkiä ja uneliaita biisejä niin en jotenkin pystyisi keskittymään niin hyvin että tekisin kaiken täysillä.
En tiedä onko tässä nyt mitään järkeä, mutta ehkäpä joku ymmärtää mitä meinaan. :)


Translation ;

My top 10 songs for training / work out! I like to listen these 'normally' too, but I prefer these at those moments when I'm giving up and need something to boost some energy and will to me. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!