tiistai 5. toukokuuta 2015

You're my favorite toy ... part. 2 !

Mulla oli hieno idea tehdä tämmöinen kuolattavien miesten lista joka vuosi, mutta näköjään siitä on ehtinyt mennä jo lähes neljä vuotta kun viimeksi sellaisen julkaisin. Mitä ihmettä?!

Edelliseen listaukseen pääset tästä ja nyt sitten tuorein versio esittelyyn. Tässä on tosin hurjat 20 miestä sekä muutama sama tyyppi kuin viimeksikin!

Piggy D.

Santiago Cabrera

Wednesday 13

Lauri Korpikoski

Shagrath 

Lee Pace

Mikko Koivu

Tom Hiddleston

Chris Motionless

Sister

Chris Evans

Tuomo Ruutu

Luke Evans

Oliver Sykes

Roman Surman

Luke Pasqualino

Ricky Horror

Aidan Turner

Marilyn Manson


Että sellainen sekalainen friikkisirkus saa minun jalkani veteläksi ja pikkarit pyörimään jaloissa!

Kyllä pikkasen nauratti kun luin noita vajaan neljän vuoden takaisia perusteluita mikä miehissä kiinnostaa. Voi, voi pikku-Simbaa. Osa tietenkin pitää vielä paikkansa.

Ihan aluksi pitää olla ne maagiset silmät tai joku muu maagisuus joka kiinnittää mun huomion. Mä en loppujen lopuksi kiinnostu / tunne vetoa / miellä ketään seksikkäänä kovin helposti ( sanoo nainen jolle oli vähän vaikeaa rajata ne miehet vaan 20 : n ... hehee ). Ei tarvi olla muusikko tai kuuluisa näyttelijä, mutta pitää olla se kiinnostava jokin juttu, joka herättää mielenkiinnon. Ketään 'taviksia' tähän listaan ei ole laitettu, koska joko ne olisi totaalisen randomeita tai sitten mun tuttuja enkä kehtaa laittaa niitä hehe.
Suosin pitkiä miehiä, koska olen itse pitkä. Aliraja menee aika lailla siinä kuinka pitkä mä oon, en vain tykkää lyhyistä miehistä. Puutarhatontun pituisia likkoja riittää, kyllä ne lyhyemmät aina joku huolii!
Tykkään jos miehellä on lävistyksiä, pidemmät hiukset, tatuointeja, lihaksia, suonia ( ahhhhh ), hieno / vahva tyyli. Ei haittaa vaikka osaa meikata mua paremmin, sehän olisi vaan hyvä niin voi meikata mutkin kun en itse jaksa! Mutta tatuoinnit / lävistykset ei ole pakollinen tyyli. Tykkään pocahontaksista kuten Luke Pasqualino. Ei tarvi omistaa mitään kehonrakentajan vartaloa, kyllä kaikki normaalitkin kelpaa. Pitää kuitenkin olla jonkun verran liikunnasta kiinnostunut eikä mikään 100% sohvaperuna, ja penkkiurheilussa pitää maistua lätkä. Kunhan ei kannusta Ruotsia!
Ei haittaa vaikka olisi työ jonka takia pitäisi matkustella ympäri maailmaa, koska mäkin tykkään matkustelusta. Eikä haittaa vaikka välillä olisi välimatkaa eikä pysty olla yhdessä, en jaksa katsella ketään 24/7 365 päivää vuodessa. Saisi olla kiinnostunut kokkaamisesta koska oon kaukana Master Chefistä. Tykkään syödä enemmän kuin kokata, mutta oikeanlaisen tyypin kanssa voisin jopa hurahtaa yhdessä kokkailuun.

Pitää olla luonne kunnossa! Se on se tärkein. Kyllä se vaan niin on, että se on ihan sama miltä naamataulu näyttää jos on ihan hirveä luonteeltaan. Tykkään eniten yhdistelmästä, jossa on vakava mutta osaa kuitenkin ottaa rennosti ja on hyvä huumorintaju. Nauraa edes joskus tosissaan mun huonoille vitseille. Ehdottomasti pitää kunnioittaa ja kohdella naista kuin kunnon herrasmies. Tykkään old school meiningistä. Olla lähellä mutta osata antaa paljon tilaa, koska oon vaikea ihminen ja toisinaan ahdistun muiden seurasta ja haluan olla yksin. Olla positiivinen, iloinen, hauska eikä mikään haudankaivaja. Osaa käyttäytyä, ainakin suurimman osan ajasta. Jokainen meistä tekee joskus virheitä tai mokailee, pitää uskaltaa nostaa kissa pöydälle eikä jäädä mököttämään. Mykkäkoulut on niin hassuja! Muistaa pitää hyvänä, koska voi olla varma että mussa riittää lovea niin paljon että puhua palpatan kohteliaisuuksia minkä kerkiän. Pitää tykkää halailla ja paljon!
Ei saa olla liian itserakas, pitää välittää muista ihmisistä ( tuntemattomistakin ja arvostaa että kunnioittaa heitä ) sekä kiinnostunut maailman menosta.
Ymmärtää että aina vaikeina aikoina ei tarvitse tehdä mitään tähdellistä, riittää kun vain on siinä. Kaiken kaikkiaan tulla sellainen fiilis, että voin puhua hänelle ihan mistä vain. Voin kertoa että tota fiilistä ei turhan usein kohtaa.
Mikä tärkeintä : pitää minusta sellaisena kuin olen. Ei yritä muuttaa mua, ei yritä rajoittaa mua. Tsemppaa unelmien suhteen, toki voi joskus olla järjen ääni paikallaan. :P Osaan olla vaikea ihminen, mutta myös hyvin ihana. Olen itsepäinen, en omista itsetuntoa, on ahdistus- ja paniikki-kohtauksia, pelkoja, mutta silti sen kaiken lisäksi osaan kyllä rakastaa. Oon mukava, ystävällinen, useimmiten positiivinen, iloinen, seurallinen, hassu ja ehkä vähän hullu. Mua pelottaa ihastua / rakastua, mutta sitten kun napsahtaa, niin täällä olisi rakkautta vaikka muille jakaa. :D Mun on vaikea puhua tunteista joten jonkun sortin Sinna - tunteet - Sinna-sanakirja voi olla myös paikoillaan. Pitää olla kärsivällinen ja vähän kolhujakin kestävä mun suhteeni, koska olen kävelevä katastrofi.

Kyllä, olen vakuuttunut että kaikki listallani olevat ihmiset täyttäisivät kriteerini suurimmaksi osaksi. :D Mikä parasta, tiedän ettei ne ole täydellisiä vaan vain ihan tavallisia ihmisiä. Ehkä vähän tunnetuimpia kuin me muut, mutta silti.
Kuten huomaa, listalta löytyy muitakin kuin tumman puhuvia rokkareita! Ehkä musta on tullut aikuinen kun mua kiehtoo ihan tavallisen näköiset miehet?

Anyway, tällee mun sydän voitetaan. Ja nää tyypit saa sen jättämään pari lyöntiä välistä. Tervettä tai ei, this is how I like it. :P
Yllättikö joku listalla oleva henkilö sinut, että miksi olen hänet valinnut? Löytyykö sinun päiväunistasi samoja henkilöitä?

" Tuutko tänne ...

... meidän viereen, Simba? "  No minähän tulen. ;)


Translation ;

My top 20 hot men-list at the moment. Steal me, kidnap me, whatever, just take me lol!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!