perjantai 27. maaliskuuta 2015

It's like a stranger had a key, came inside of my mind and moved all my things around

Palasin reissusta viikko sitten, palasin töihin ja kaikki meni ihan mukavasti. Kunnes iski mahatauti! Voi helvetin helvetti, vihaan mahatautia yli kaiken. :D
Ja koska en syönyt reissussa mitenkään hyvin vaan juurikin sellaista kamaa mistä maha ei tykkää, niin voitte vaan kuvitella kuinka kivaa on kun maha on kipeä, paha olo ja oksettaa. Siihen päälle vielä jäätävät selkäkivut! Olisi pitänyt venytellä päivittäin reissun aikana, niin näiltäkin olisi säästytty, mutta eiiiii. Huoh.

Luulisi että olisi hyvää aikaa puuhailla kaikkia rästi-hommia kotona ja bloggailla, mutta ehei, vietän suurimman osan päivästä sängyssä leväten tai kuunnellen Marilyn Mansonin uutta levyä ( joka on muuten törkeen hyvä! ) ja samaan aikaan venytellen, jos vaikka alkaisi pikku hiljaa jumit helpottaa. Au au au.
Ei ole voimia tehdä oikein mitään, mutta olenpahan pystynyt jo jotain pientä syömään viimeisen parin päivän aikana. Jee, voi että miten hyvältä ruoka voikaan maistua.
Ja eilisen päivän pelasti se tieto, että Niko palasi Amoraliin. ;) 

Blood is the new black!

Tykkään tehdä kyselyitä, ja bongasin nämä 11 kysymystä Marjutin blogista ja päätin harjoittaa jonkinlaista aivotoimintaa, hehe.

1. Mitä bändiä tai artistia olet fanittanut sellaisella volyymillä, että kaikki oheiskrääsä oli saatava ja oman huoneen seinillä julisteet toimittivat tapetin virkaa?
Hmm ... ehkä Nightwish. Enää ei oikein iske, nuorempana kyllä. Vaikka musiikki on aina ollut suuri osa elämää ja olen hurahtanut siihen täysin, niin pahiten sekosin ja eniten keräsin Taru Sormusten Herrasta-kamaa. 

2. Nykyinen bändien top 3?
Hyi, ei tämmösiä voi kysellä! Mulla on aikalailla kiinteä bändien TOP 15-20, ne ei oo sen kummemmassa järjestyksessä, siellä on mukana isoja että pienempiä bändejä. Mutta jos nyt kuitenkin joku järjestys laitettava niin ... niin ... okei. Eli : Rob Zombie, Wednesday 13 ja Sister. No hard feelings!

3. Onko sinulla sisaruksia? Jos on, millaiset välit teillä on? Jos ei, oletko joskus sellaista kaivannut?
Lapsena oltiin kavereita, teininä aikalailla viha-rakkaus suhde, ja nyt vanhempana ollaan taas lähennetty. :)

4. Kuitenkin lapsuusvuosilta on tähän päivään mukana kulkenut joku ihana söpö (mahdollisesti runnellun näköinen) lelu, mikä?
Pluto niminen pehmolelu-koira. Mun isä pelasti sen aikanaan roskista, ollessaan roskakuski. Se on maailman paras pehmolelu ja edelleenkin nukkuu mun sängyssä. Kuten muutama muukin pehmolelu! Ettei vain ole yksinäistä. :D

5. Mikä on nykyinen ammattisi (/opiskelupaikkasi) ja toiveammattisi?
Tällä hetkellä olen myyjä, tykkään työstäni vaikka välillä asiakaspalvelu käy turhan raskaaksi - olen herkkä ihminen ja on vaikea ottamatta kaikkea henkilökohtaisesti.
Ammatti on pukuompelija ja toiveammatti vaatesuunnittelija.



6. Oletko koskaan joutunut läheltä piti-tilanteeseen niin, että elämä vilahti silmissä? Mitä tapahtui?
Muutaman kerran elämäni aikana juu. Viimeisin oli Wackenissa viime vuonna, sanotaanko nyt näin että maailman paras yhdistelmä ei ole herkkä, paniikkihäiriöstä kärsivä, allerginen ihminen sekä jäätävä tomu joka leijailee alueella. Koska siellä ei satanut niin leijaili sellainen kamala tomu joka päivä, eikä tietenkään ollut mitään huivia mukana millä suojautua siltä. Ensin mun aussi-kaveri kiidätettiin ensiapuun, kun se ei saanut henkeä kunnolla. Mulla sitten vikana iltana napsahti sama, en ole koskaan pelännyt niin paljon kun ei saa henkeä, ensiapu-teltta häämöttää kaukana ja jalatkaan ei kanna. Onneksi mulla on ihania ystäviä jotka raahas mut sinne, koska menetin tajuntani ja tuntui että putosin loppumattomaan tyhjyyteen. Kun lopulta tokenin sain paniikkikohtauksen, meni taju taas ja sitä jatkui jonkun aikaa kunnes rauhoituin = lääkkeet alkoi vaikuttaa. Sain paniikkikohtauksen siksi kun tokenin, pelkäsin etten taaskaan saa henkeä, pelästyin letkuja mun kädessä ja lallallaa.
Se oli ihan hirveetä, olen aina pelännyt sitä etten saa henkeä enkä apua ajoissa, koska mulla on pienestä pitäen ollut allergian takia ongelmia hengityksen kanssa. Nyt siitä pelosta tuli vähän turhankin totta!
Mutta että minä ja toivottavasti joku muukin oppisi : varatkaa festareille aina kevyt huivi mukaan, ja pitäkää sitä mahdollisimman paljon suojaamassa hengitystä ja hengitysteitä. Voin kertoa, ettei kukaan halua kokea tota minkä mä ja moni muu koki Wackenissa.

7. Elämäsi onnellisin päivä? Tai hetki. Tai elämänvaihe. Tms, mihin ikinä onkaan helpoin vastata.
Mulla on monia onnellisia hetkiä ollut elämässä, mutta kyllä ekana tulee mieleen toi Hobbit Fan Contest-matka. Viime vuodet on ollut rankkoja, milloin mikäkin mollukka sydämen ja hartioiden päällä ahdistamassa, mutta siellä mä olin ihan aidosti onnellinen, hymyilin ja nautin elämästä koko sydämestäni. 

8. Missä maissa olet vieraillut? Mikä niistä oli suosikkisi ja minkä takia?
Oon vieraillut Virossa, Ruotsissa, Norjassa, Englannissa, Hollannissa, Sveitsissä, Italiassa, Saksassa, Belgiassa, Jenkeissä ja Uudessa-Seelannissa.
Mun suosikkini on ehdottomasti Uusi-Seelanti ( ylläri! ) koska se on vaan mm. paras mutta heti kakkosena tulee Englanti. Yksi mun parhaista kavereista asuu siellä ja siellä on 666 kertaa parempia ja halvempia keikkoja. :D

9. Oletko kokenut ahaa-elämyksiä jostakin bloggaajasta pelkästään hänen tekstiensä perusteella; tämän kanssa varmasti tultaisiin toimeen tai tämä olisi mielenkiintoista tavata tai odotatko jonkun päivityksiä yli muiden? Nyt jos koskaan on aika tulla kaapista ulos!
Musta tuntuu että mulla tulee sellaisia melkein jokaisesta kenen blogia luen ... :D

10. Edustatko mitään vähemmistöjä? Vasenkätisyys? Punavihersokeus? Seksuaalinen suuntautuminen? Lukihäiriö? Oletko monogaaminen tai nudisti? Mitä tahansa!
Ei nyt varmaan liity asiaan mitenkään, mutta mulla on oudot hampaat. Esim. mun toinen kulmahammas on edelleen maitohammas, eikä sen tilalle tule koskaan kunnon hammasta! :D Mutta ei se vissiin kovin erikoista ole ... hmm ... mun ensirakkauteni oli fiktiivinen hahmo, ja on sitä edelleen?

11. Mitä odotat tulevalta kesältä eniten, ovatko suunnitelmat jo selvillä?
Festareita ja kavereiden kanssa hengailua. Haluaisin myös uutta tatskaa. :P

WEDNESDAY 13 at Nottingham, UK 14.3.2015.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!