torstai 1. tammikuuta 2015

Vuosi 2014

Sorry, only in Finnish. Same post coming out English too. :)


1. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
Sanoisin että Wackenissa tapaamani uudet ystävät ympäri maailman, Hobbit Fan Contest-reissun tyypit sekä Lontoon ensi-illan pari tyttöä.

2. Oletko tehnyt jotain sellaista, mitä et ole ennen tehnyt?
Vähän liikaakin. Mm. hyppäsin maailman korkeimmasta Canyon Swingistä jne. hehe.

3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
En.

4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
Erittäin vaikeat puoli vuotta jonka aikana teki mieli luovuttaa useamman kerran, se tunne kun päätti taistella kaikkea paskaa vastaan, kivat reissut ja juttu-tuokiot ystävien kanssa, monien unelmien toteutuminen, Piggy D. tykkäs mun special twiitistä, Luke Evans kirjoitti mulle rakastavansa mua jne. :D

5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
En oikeastaan. Lähinnä olen oppinut näkemään tiettyjen ihmisten läpi ja tiputtanut ystävä-sanan pois heidän kohdallaan.


6. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
Olen. Jos luulin että viime vuosi oli kasvun aikaa, niin tämä vuosi se vasta olikin.

7. Oletko oppinut uusia taitoja?
En mitään maata mullistavaa. Mutta ei kannata tilata yhden illan aikana 57 alku+mixiä oranssimehulla!

8. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
En ... kai.

9. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
En muista oliko se jo tämän vuoden puolella vaiko vuoden 2013 loppua kun kävin katsomassa Only Lovers Left Alonen yksin.

10. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?
En ole! Apua.


11. Synnyttikö kukaan läheisesi?
Kyllä. :)

12. Kuoliko kukaan läheisesi?
Kyllä.

13. Missä maissa kävit?
Ruotsi, Englanti, Saksa, USA ja Uusi-Seelanti.

14. Mitä haluaisit vuodelta 2015 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2014?
Oppia ottamaan rennommin, en olemaan jatkuvasti huolissani mm. kaikessa. Oppia iloitsemaan asioista aidosti enkä pelätä peittää iloani, olemaan rohkeampi, rakastamaan itseäni sekä pitämään itsestäni parempaa huolta. Sekä toki toteuttamaan lisää unelmiani. Olemaan enemmän ystävien kanssa. Ottaa enemmän kuvia! Kurkkumajoa! Silitellä suonia!

15. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2014?
Onhan näitä monia ... 15.2., 31.10.-8.11., 1.12.


16. Vuoden suurin saavutuksesi?
Myöntäminen itselle, etten ole kunnossa. Uuden-Seelannin matka. Orlando Bloom iski mulle silmää. Sir Peter Jackson ja Shagrath yms muutama muu hemmo muisti meidät. Olin Uuden-Seelannin päivän pää-uutisissa sönköttämässä jotain ollessani yli 30h putkeen valveilla. Aidan Turner sanoi että mulla on tosi kauniit hiukset. Lee Pacen naaman tunteminen mun naamalla tai siis poski vasten mun poskea. Ja sillee.

17. ...ja suurin epäonnistuminen?
Luovuttaminen, itseinho, masennus.

18. Kärsitkö vammoista?
Oi kyllä. Joka festarilla ensi-avussa ja muutenkin mieli että kroppa päätti sanoa sopimuksen irti.

19. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
Keikka-liput ja lentoliput.

20. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
Perheen ja ystävien. Niin kliseistä kuin se onkin, en mä ois tässä ilman niitä.


21. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
Entisen työnantajan, työ"kaverien", lääkärien ketkä eivät uskoneet mua, Kela, Sossu, yhteiskunta, maailma.

22. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Varmaan Black Milkiin. :D

23. Mistä innostuit eniten?
Keikoista, BK:n halvoista juomista, Wackenista, Hobbit Fan Contest-matkasta ja Hobitin ensi-illasta! Luke Evansin maailman täydellisimmistä parta-karvoista. Falafel-taskusta. Kurkkumajosta. Shagrathin munakennosta.

24. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
Hmm. Sekä että! Mutta piirun verran onnellisempi, veikkaan.

25. ...lihavampi vai laihempi?
Varmaan aikalailla yhtä fat and fabulous kuin viime vuonnakin.


26. ...rikkaampi vai köyhempi?
Lompakolta köyhempi, mieleltä rikkaampi.

27. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
Elää, olla ystävien kanssa. Käydä enemmän ulkona. Mutta kun ei vaan voinut, ei pää kestä, tuntuu että taivas putoaa niskaan jos meneekin ulos. Oli hyvin synkkiä aikoja, ja toivon että ajan kanssa ne menevät vähitellen pois.

28. ...entä vähemmän?
Murehtia. Vatvoa. Olla niin negatiivinen ja purkaa pahaa oloa muihin.

29. Miten aiot viettää joulun?
Sehän meni jo, kääk. Perheen kanssa, as always.

30. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?
Se, että mun kroppa ei olisi sanonut poks vaan olisin ajoissa huomannut sen olevan menossa rikki ja olisin tehnyt asialle jotain. Se, etten kidnapannut Luke Evansia, Lee Pacea, Aidan Turneria ja Orlando Bloomia. En silitellyt hottis-Canyon Swing tyypin suonia ees vahingossa. Olisin sanonut jotain järkevää Shagrathille. En olisi haksahtanut One Directionin Harry Stylesiin. Nähnyt enemmän unia Lokista.


31. Rakastuitko vuonna 2014?
En.

32. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
Ei yhtään. En harrasta. :)

33. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
Kosto, Salatut Elämät, Pretty Little Liars, Sleepy Hollow, Olipa Kerran.

34. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
En nyt sanoisi että vihaan, siihen on turha haaskata energiaa. Halveksin lähinnä ja tuntisin sääliä, jos kiinnostaisi. Mutta ei kiinnosta. En tiedä onko se jotenkin erilainen vihan muoto, mutta jos en pidä ihmisistä, niin ne on kuin ilmaa mulle. Kuolleita. Mä en nää enkä kuule niitä. Enkä tunne pahaa omatuntoa siitä, ettei mua kiinnosta.

35. Mikä oli paras lukemasi kirja?
Hmm ... luin aika monia hyviä kirjoja, etenkin Marian Keyesin kirjat. Tykkään fantasiasta, jännityksestä, friikkiydestä ja hömpästä mitä kirjoihin tulee.


36. ...entä musiikillinen löytö?
Motionless In White ja In This Moment.

37. Mitä halusit ja sait?
Tavata Orlando Bloomin. ;)

38. Mitä halusit, muttet saanut?
Mennä naimisiin Orlando Bloomin kanssa. Hahahaha!
En halua kuulostaa kiittämättömältä, mutta mun sairaus pilasi valehtelematta puol vuotta mun elämästä ja se vaikuttaa mun jokapäiväiseen elämiseen nykyään. Sitä oli vaikea niellä että mä en pystynyt tekemään asioita mitä olisin halunnut, tai voinut mennä minne haluaisin. Mun kesä meni ihan pilalle sairauden että Kelan/sossu sotkujen takia. Ei ole todellakaan helppoa olla sairaslomalainen tässä maassa.

39. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
Guardians of the Galaxy, Maleficent, The Other Woman sekä Hobitti!

40. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
Kävin katsomassa Maleficentin, syömässä ja hengailin mun parhaimpien ystävien kanssa. :) Tosin senkin päivän pilasi eräs "ystävä". Kiitos siitä.


41. Ketä kaipasit?
Entistä minääni. Paappaani, joka nukkui pois viime jouluna.

42. Mikä sai sinut pysymään järjissäsi?
Musiikki, ystävät, Tolkien, LOTR ... Tumblr. :D

43. Mikä yksi asia olisi tehnyt vuodestasi paremman?
Olisin kuunnellut kehoani.

44. Miten kuvailisit vaatemuotiasi vuonna 2014?
Synkkä ja myrskyinen hohoho.

45. Kenestä julkisuuden henkilöstä pidit eniten?
Orlando Bloom, Luke Evans, Lee Pace, Aidan Turner, Sir Peter Jackson, Shagrath, Piggy D., Profane Omenin jätkät, Oliver Sykes, W13.

46. Kerro elämänohje, jonka opit vuonna 2014.
Koskaan ei pidä luovuttaa. Immortal-pose on paras. Miehet on perseestä ( suurin osa ). Latex on jees.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!