keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Dreaming of ... Luke Evans.

Kuinka moni on nähnyt elokuvan The Hobbit - The Desolation of Smaug?
Minä ainakin. Kahdesti. Ja aion mennä katsomaan vielä ainakin muutaman kerran. Uudelleen ja uudelleen. Ei löydy mistään kielestä, ei ihmisten, enttien, haltioiden, örkkien tai kääpiöiden, sanoja kuvaamaan kuinka upeita nämä elokuvat ovat. Kiitos Peter Jackson.
Tämä postaus sisältää siveetöntä hehkutusta Luke Evansista joka esittää kyseisessä elokuvassa Bardia, joten jos ei fanityttöily kiinnosta, ole hyvä ja poistu. Tämä ei ole lupaamani postaus itse elokuvasta.
P.s. Lupaan perustaa oman Tumblrin, niin mun blogin siveys-taso pysyy vähän puhtoisempana :D

Sitten asiasta kukkaruukkuun, eli Luke Evansiin. Siis ... vertasinko mä juuri Luke Evansia kukkaruukkuun? Ihan sama, unohdetaan se, vaan keskitytään nyt tähän mun tulevaan aviomieheen. Myönnetään, ennen Hobitti-elokuvia en ollut ikinä edes tiennyt kyseisen näyttelijän olemassa olosta sen kummemmin. Voi nyyh ja kyynel, olen nyt maailman surkein fani.
Toisinaan sitä tajuaa hyvät asiat nopeasti, toisinaan ei. Jälkimmäinen pitää paikkansa nyt.
Ja mun on pakko sanoa, että olen aivan järkyttävän rakastunut kyseiseen herraan. Fanityttöytyminen on niin hurjalla volyymillä päällä, että ei varmaan monikaan mittari kestäisi tätä kiljumista. Googlettelun perusteella on käynyt ilmi, että hän ei pelaisi missään muussa kuin miesten joukkueessa, mutta olen varma että hän on oikeasti bi. C'amooon, mun homo-tutka ei ole heilahtanut suuntaan eikä toiseen haastatteluja katsoessa ja se on aina, korostan sanaa aina, heilahtanut silloin kun on pitänytkin. Tai siis, aina silloin heilahtanut kun kyseinen tyyppi onkin ollut puppelipoikia. Joten asiahan on niin, että täysi peräkammarin poika hän ei ole. Piste! En käännä tätä( kään ) kappaletta englanniksi, joten jos se joskus sattuisi eksymään mun blogiin, se ei voi alkaa vihata mua tuon päätelmän takia. Vaikka musta se on ennemminkin imartelua isoimmalla i:llä :D

Anyways, koitan tässä päästä itse asiaan, eli siveettömään hehkutukseen. Siis voi Rugbyn peräkylän hotelli sentään, että se mies on kuuma. Siis ihan oikeasti. Palaisin vaikka heti takaisin maailman kamalimpaan kylään ( heti Karjaan jälkeen ) eli Rugbyyn jos se pyytäisi mua. Takaisin sinne kamalaan nipo-hotelliin harrastamaan riettaita asioita hänen kanssaan lakanoiden välissä, ilman lakanoita ja ties missä. Se saisi tehdä mulla ja mulle ihan mitä haluaa. Ja voisi vielä pyytää mukaan Orlando Bloomin ja Lee Pacen, toki haltia-peruukit päässä ( tai no, se ja sama kunhan tulevat! ), ja mä varmaan uppoisin jonnekkin niin syvälle mielihyvään etten nousisi tai heräisi sieltä vaikka kuolisin. Jäisin ikuisesti sinne lillumaan mun aviomiesten kanssa. Sweeeeeeet.
Ei kukaan mies voi olla noin seksikäs, siis tämä on ihan järjetöntä. Tämä ajaa mut hulluuden partaalle!
Mä en ole ikinä ajatellut, että jonkun ihmisen silmärypyt vois olla the thing ja saada polvet veteliksi, mutta voi kuulkaas rakkaat luurankoni, olen ollut niin väärässä kuin ihminen voi olla. Mitä mulle tapahtuu?! Vai olisiko tämä sittenkin merkki aikuisuudesta? Eikös silloin ala tuntemaan vetoa itseään vanhempiin miehiin? Semmoisiin sopiviin, joissa luonne ja kroppa muodostavat epätäydellisen täydellisen paketin? Ikä ja kokemus näkyy vähän kasvoissa ja se on vaan niin saakelin puoleensa vetävää? Hmm. Siinä tapauksessa olen ollut aikuinen jo 11-vuotiaana, kun Sormuksen Ritarit tuli ulos ja haksahdin Orlando Bloomiin.
Ja ihan kuin ei jo muutenkin olisi ihan tittidii niin se aksentti vielä kirsikkana kakun päällä. Voi morjens, tämä nainen on jo ensimmäisessä koneessa kohti Walesia.

Koska en jaksa muuttaa mun blogin asetuksia, että tulisi se "tämä blogi sisältää aikuisille suunnattua materiaalia - oletko varma että haluat jatkaa" eli toisin sanoen Simban riettaan rakkauden tunnustuksen, niin annan nyt kuvien puhua puolesta ja reaktioideni puolesta. Se olisi vaan niin painokelvotonta materiaalia, ei kestäisi kuuna päivänä auringon valoa ja mun siskot häpeäisivät silmät päästään lukiessaan tätä.
Voi Luke. Tahdon, tahdon tahdon tahdon kertaa 57 miljoonaabiljoonaatsiljoonaaaaa!


Luke Evans as Bard the Bowman in The Hobbit - The Desolation Of Smaug.

... and my reaction.



Nice selfie, mr Evans.

Yup.



Luke Evans at Men's Health-magazine.

... and my reaction when I saw these photos. Those arms and veins and woaahh.



Thank you Google. I love his eyes and ... yeah, those yes.
Very catching you know. Veins!!!!!!!

Couldn't describe better my reaction. It's getting hot'n'here ...



Luke at Women's Health-magazine and I would kill someone to get this magazine in my hands and to see his answers hahaha.

... my reaction. Huhhhhhhhhhhhhh! Aaaaa!



Luke Evans in The Three Musketeers.

... my reaction. That's just too HÅT.
Not sure am I alive anymore!


Miten musta tuntuu, että Orli ei ole ihan yhtä innoissaan kuin minä tästä silmittömästä ihastuksesta Lukea kohtaan?


Se pelkää, että joku vie sen paikan mun sydämessäni, joku wnb-Will Turner. Sietäisikin pelätä!
Mutta ... don't worry Orli, oot aina the one and only.

Translation ;

Hi Luke Evans. I love you. Yes, I will! I will marry you.
You are amazing as Bard the Bowman. You can shoot that damn arrow in me anytime you want, if you know what I mean.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!