keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Viikon parhaat / The best of the Week 39

Viikon paras ostos / The best purchase of the week ;
Ovat vielä Postin hellässä huomassa, mutta annettakoon vihjeeksi että sangen kivat ... jalkineet ;)
They're still in Post 'cause I have been too lazy to get them out of there, but I can give a little hint ... they're really nice boots ;) Let's hope for the best that they will fit me well.

Viikon paras himotus / The hottest thing/person/etc. of the week; 
5.12.2012. Stockholm, Sweden.

Piggy D. Koska hän on upein. Mulla nousee joka kerta onnen kyyneleet silmiin kun ajattelen yhtä mun elämäni onnellisinta päivää, kun oikeasti tapasin hänet. Ehtaa luuta, lihaa ja nahkaa. Aaaa, sekoon vieläkin, varmaan vanhana mummona saan näiden muistojen takia jonkun sydän-laitteen. Lähtee tykytykset meinaa ihan omiin luokkiinsa :D
On meinaa tarvinnut vähän motivaatiota tähän työn touhuun. Ei unelmia saavuteta ilman rahaa, ja tässä on taas kahdeksan päivän työ-putki menossa ... yhteensä tulee joku vajaa 70 tuntia täyteen näiden päivien aikana. Että sillai. Viime aikoina olen paiskinut töitä tietoisesti enemmän, koska haluan mm. Lontooseen. Sitten kun raataa niska limassa ja jengi kehtaa tulla urputtamaan että "miten sulla on varaa?" niin meinaa mennä aika äkkiä hermot, varsinkin jos kysyjä on joku lorvailija joka ei tee mm. mitään muuta kuin soittaa suutaan. Ugh.
Että ei se elämä täälläkään mitään loputonta keikkailua aina ole.
Piggy D. Because he is one the most amazing people on the Earth haha. And this day was one of the best day ever in my whole life, and I have been thinking of it lately. Because I have need some serious motivation to keep on going at work ... 8 days in a row ... together about 70 hrs. Yup. Welcome to my life. Behind the scenes of all cool and awesome adventures id hard working, to make those dream-trips to come true.

Viikon paras biisi / The best song of the week ; 


Viikon paras random / The best random of the week ; 
-

Viikon paras treeni / The best work-out of the week ;
Ehdottomasti keskiviikon treeni. Olin niin lpen uupunut sinä päivänä, peloissani, ahdistunut ja huolestunut ystävästäni että meinasin jättää koko salin väliin. Onneksi kampesin jostain voimia ja lähdin, koska fiilis parani niin mielettömästi ja oli taas suht tasapainoinen olo sekä "kyllä kaikki vielä järjestyy"-fiilis sen sijaan että olisin ennemminkin ollut maailmanlopun partaalla. Pidemmän avautumisen voi lukea TÄÄLTÄ.
Definitely wed's work-out. I was so down, that I almost went back to old basics and started to cry my miserable life at home. But I found some power from somewhere and thank God I did. I had so much more better feeling after gym and relaxing in the sauna ... read more of the feelings and thoughts from HERE.



Viikon huonoin päivä / The wors day of the week ; 
Tiistai ja keskiviikko. Ikäviä uutisia, onneksi keskiviikko lopulta kääntyi kuitenkin ihan suht mukavaksi.
Tuesday and wednesday. Sad and bad news, luckily wed turned out a bit better after the gym.

Viikon huonoin hetki / The worst moment of the week ; 
Ei nyt voi varsinaisesti huonoksi sanoa vaan kipeimmäksi. Perjantai ja lauantai olivat täyttä tuskaa, kiitos jäätävien menkka-kipujen. Mitä sitä turhia kaunistelemaan, ovathan ne luonnollinen osa naisen elämää :D
Ei sillä että olettaisin kenenkään kiinnostuneen juurikin tästä aiheesta MUTTA kysyttäessä huonointa hetkeä niin ei kyllä tule yhtä paskaa mieleen. Sinnittelin silti molempina päivinä 11 tuntia töissä, joten olen voittaja. Tai vaihtoehtoisesti päästäni sekaisin haha. Särkylääkkeet on myös ehkä maailman paras keksintö sekä korkea kipu-kynnys.
Friday and saturday. I was sooooo ill, and my stomach hurted so much. Gotta love to be a woman sometimes haha.

Viikon huonoin ostos / The worst purchase of the week ; 
Tonnikala-valmisruoka. Olin vain niiiiiiiiiin laiska tekemään salaatin itse töihin :(
I bought some ready-to-go food from shop. I was just way too tired to do any salad ... blah :(

Viikon huonoin random / the worst random of the week ; 
-


Viikon lyriikka / The lyrics of the week ;
Fuck you! Fuck them and fuck the world too.
Do I look like some bitch to you?!
I'll bet a blackened eye that you'll remember my name.
Well shorty step back and get out of my face and my way!
You turn my hard heart cold, stealing what we got and call it "Rock and Roll".
I'll bet our 2 counts an hour and all the hurt in the world that you all will burn.

This is the Fight Song.
Don't point your finger at me!
Pray for that God forgives - I don't!
This is the Fight Song, no matter who or where your from.
Pray that God forgives ... I don't! "
Sister Sin - Fight Song

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!