lauantai 9. maaliskuuta 2013

Home sweet Homicide

Vielä yksi peruukki kehiin! Tätä en aio todellakaan pitää, toinen puoli on aivan liian lyhyt mun makuun. Harmi sinänsä, mutta näytän ihan pottapäältä :D Siis tämä puoli polkasta mikä näissä kuvissa näkyy enimmäkseen, on kyllä mun mieleeni. Mutta se toinen puoli loppuu puoleen väliin poskea, kuten voitte vikasta kuvasta todeta ... not my thing at all.
Yritin kai olla tosi elegantti tämän kanssa mutta eipä oikein näyttänyt onnistuvan ... ha ha.





Mun pitäisi tellä tällä hetkellä kaikkea muuta kuin olla koneella. Pakata Lontooseen, lähteä pian töihin. Mutta tässä mä vain mietin elämää. Ehkä mä koitan tehdä jotain järkevää kuten ajastaa teille jotain postauksia matkan ajaksi :)
Hauskaa lauantaita kaikille!

p.s. Suuren suuri anteeksipyyntö jos kommentteihin vastaamisessa kestää. En ymmärrä MIKSI Blogger ei suostu julkaisemaan mun vastaus-kommentteja ...
p.p.s. Mulle on tulossa vähän kylkiluita. JIHAAAA!!! Syön kynsiä loppu-kuun mutta who cares ;)

Translation ;

One of my new wigs. I think I will sell this one, the other side is too short for my taste ... not seeing very well in these photos because I hided it quite well haha X)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!