keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Make A Star

Vitsit, tämä tiistai oli kyllä hyvä päivä! Eilinenkin maanantai oli suoraan sanottuna loistava :)
Eilen maanantai alkoi tuttuun tapaan salilla rehkien, ja loppuen rentouttavaan suihkuun ja saunomiseen jonka jälkeen suuntasin töihin. Maanantait on yllättävän mukavia ollut tässä viime aikoina kun olen päässyt tuon sali-suihku-sauna-kombon tekemään, ei edes vuorot kello 22:00 asti tunnu pahoilta sen jälkeen. Tosiaan, sitten tehtiin vähän töitä jonka jälkeen suuntasin Jumboon, jossa Niina odotti mua. Päätettiin pitää viikon herkkupäivä heti maanantaina koska saatiin niin loistava idea! Se herkkupäivän pitäminen ei varsinaisesti se maailman paras idea ehkä ollut mutta ... life's a bitch and then you die.
Käytiin ensin ostamassa liput Finnkinosta, sitten syömässä Chico'sissa. Olin rohkea ja kokeilin uutta kana-annosta ja vitsit se oli HYVÄÄ! Sen jälkeen suuntasimme irtokarkki-ostoksille ja sitten Finnkinoon ja saliin 6 jossa alkoi ... yllätys sinänsä, The Hobbit !!! Ei elokuva voi olla huono jos joku viitsii käydä katsomassa sen 4. kertaa, kuten me >: )
Ainoa asia mikä mua maanantaissa huoletti oli se, että pidin mun herkkupäivän heti. Seuraavaa saa taas odotella, mutta eiköhän sekin odotus palkita. Ja se, että pääsin nukkumaan vasta vähän ennen yhtä yöllä ja piti herätä aamulla puoli kuusi.

Tänään tiistaina on/oli mun ainoa vapaapäivä tällä viikolla, ja heräsin vapaaehtoisesti kello 5:30. WTF?! Asiasta lisää myöhemmin, uteliaimmat voivat tsekata mistä on kysymys Facebook-sivulta ;)
Olin oikeasti jopa ahkera, ja menin päikkäreille vasta iltapäivällä. Harvinaisen kevyt olo tuli päikkäreitten jälkeen kun maksoin laskut. Ja ostokset. Hrrrrrrrr. Lohduttava tieto on se että itseltä on tulossa tavaraa myös myyntiin mielin määrin ja roskiinkin olen onnistunut pari jätesäkillistä tavaraa heittämään. Sen takia tässä on suursiivous menossa, joka töiden takia ei todellakaan suju yhdessä päivässä ja kun mulla on vihdoin ja viimein vapaapäivä niin en kyllä tuhlaa sitä siivoamiseen. Sitä saa luututa muutenkin oikein olan takaa :D

Kuulumiset sikseen. Haluan esitellä toisen mahtavan kenkä-löydön, joka oli myös omalla tavallaan joululahja itseltä itselleni.
Haikailin näiden Nelly.comin oman kenkä-merkin, Nelly White Label korkokenkien perään normaali hinnalla siitä asti kun ne kauppaan saapuivat. En kuitenkaan raaskinut, eikä mulla silloin olisi varaa ollutkaan, tilata täydellä hinnalla joka taisi muistaakseni olla n. 80€.

Sitten, jälleen kerran kuten kaikki mun mahti-löytöjen tarinat alkaa, oli synkkä ja myrskyinen yö. Erinäisten asioiden yhteensattumana päädyin Nelly.comin sivuille, josta en ollutkaan tilannut vähään aikaan mitään. Pakettiin eksyi ensin shortsit, mekko ja pipo, kaikki alesta ja pilkkahintaan. Pipo on muuten semmoinen törkeä musta, karvainen ja todella lämmin päähine. En oikein tiedä onko se kamala vai ihana, mutta ainakin sen nimi on Piggy D. :D
Ja sitten menin kenkä-puolelle alessa, vaikka yritin kaikin puolin vastustella sinne menoa. Se kun ei koskaan tiedä mitään hyvää :D Mutta, koska olin/olen kyllästynyt tekonahka-rimbuloihin, ei sieltä oikein mikään sen enempää sykähdyttänyt. Paitsi se kun näin NÄMÄ alessa, ensin nostin kädet ylös voiton merkiksi ja kiekaisin sotahuudon. Sen jälkeen klikkailin kengät valoakin nopeammin ostoskoriin ja maksoin koko tilauksen. Osaan olla harvinaisen nopea, jos vain haluan.





Kyseessä on siis upeaakin upeammat Nelly White Labelin STAR-korkokengät.
Materiaali on aitoa nahkaa, niin koko kenkä kuin hopeat tähti-yksityiskohdatkin. Korkoa löytyy enemmän kuin muille jakaa ja platoa on juuri sopivasti, joka tekeekin näistä mukavat jalassa.
Saanen hieman käyttää voimasanoja; helvetillisen upeat kengät. Ja se tärkein, eli nämä olivat alessa 26€ ja risat eli noin 27€. 2-7 helvetin euroa. Enkelikuoro, missä viivyt?!

Olen rakastunut. Näihin ihaniin kenkä-löydöksiin mitä olen viime aikoina löytänyt. Löysin vielä DinSkosta aitonahkaiset mustat saappikkaat törkeän halvalla. Täydelliset, ja juuri semmoiset mitkä sopii kaiken kanssa. Ja mitä mukavimmat jalassa!
Tekisi mieli ihan itkeä. Ja koen suurta helpotusta saada tuollaisia kenkä-kokoelman perus pilareita omaan kokoelmaani, olen lopen uupunut ja kyllästynyt siihen että mun vaikean mielen mukaan aina puuttuu NE mustat saappaat jotka sopisi kaiken kanssa, jonka takia en voi laittaa kenkiä X vaatteen Y kanssa. Mutta ongelma selvitetty. FUCK YEAH.

Joo, olen kyllä niin rakastunut. Kaikkiin ihaniin kenkiin. Ja erääseen vaatemerkkiin, sitä ollaan harvinaisen turmiollisella tiellä, merkistä ja tuotteista tulossa lisää myöhemmin, tosin sitä on oltu turmiollisella tiellä siitä asti kun putkahdin kohdusta ulos. Olen rakastunut jo valmiiksi helmikuuhun ja siitä alkavaan keikkailun ilosanomaan, ihan järkyttävän hyviä bändejä ympäri Eurooppaa ... ja mikä tärkeintä, Crashdïet palaa Suomeen SISTER mukanaan. Halle-motherfucking-lujaa, ja vielä K-18. Ihanaanaanaanaanaaa!
Niin ja olen ihan rakastunut Kiliin. Erityisesti Kiliin, Filiin ja the badass Thoriniin. Halle-motherfucking-God-lujaa. Olen vahvasti sitä mieltä että ansaitsen jonkun niistä omaan elämääni, oikeastaan ne kaikki, nytheti :D

Word!


Hmm. Mmmmmmm. Sanokaa mitä sanotte, voitte joko yhtyä monien muiden mielipiteisiin siitä että minä ja Niina ollaan entistä enemmän sekaisin tai sitten vain myöntää itsellenne että hhmmmm ummmhhh oohhhmmm. Niin :D
Ja sori jos tässä oli jollekin too much information. Sitä ei kuulkaas koskaan tiedä, mitä mun blogista löytyy!
Ja loppukevennys :

We're sexy and we KNOW IT!

Translation ;

Yesterday was one of the best monday's ever in my life. Very relaxing start for the day at gym, then off to work and then I went to shopping center with Niina to see The Hobbit. 4th time. No life? Maybe. In love? HELL YEAH.
Today, tuesday, I woke-up already at 5:30 a.m. WTF? I got to sleep a bit before 1:00 a.m.!!! But no can do, and it was definitely worth of it. Will tell about this ''secret'' more later, but if you're curious, go to see what's all about from the Facebook-page ;)

These beeeeaaauuuutiful shoes, are from Nelly.com. The label is Nelly White Label and these shoes are STAR-model.
I had a very bad crush on these when I saw them first time in the website ... but couldn't have money to buy with the original price, which was 80€. So I kind a gave-up with them.
Luckily one evening I went to check out Nelly.com's sale and look what I found!!!
The perrrrrrrfect heels, and they were on sale, where's the choir of angels?! We need some Hallelujaa-screams to the background haha :P

These are real leather, both parts - black and silvery star-details. Heels are pretty high, about 14cm and platform is very high too which make these shoes comfy to wear.
The best thing was definitely the price. These are made of real materials, but 80€ is still too much for me. Luckily the price was now about 27€, can you imagine?! SO HAPPY ME!!!

P.s. I just can't get enough of The Hobbit-movie. I LOVE IT. And I love specially Fili, Kili and the most badass ever, Thorin. I definitely should have them in my life or should spend at least one day/night with them. Damn. Just wanna let you know this, if you haven't noticed it before :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!