perjantai 25. toukokuuta 2012

Blood on her skin, dripping with Sin - Do it again!

Rakas Heinähattuni haastoi mut tähän paljon blogeissa kiertäneeseen 11. kysymyksen-haasteeseen.
Nyt sitä mennään!

 
Minä matkalla Stokiksen keskustaan helmikuussa '12 katsomaan SISTERIÄ!
I, on our way to Stockholm's centrum in february '12 to see SISTER!

1. Milloin viimeksi rikoit jotain?
Rikon melkein joka päivä jotain pientä mutta viimeisin taisi olla se netti-tikku parisen viikkoa sitten.



2. Kuka olisit Täydellisistä naisista ja miksi?
Veikkaan että olisin Gabyn ja Susanin sekoitus.
Gaby siksi että olen aika turhamainen, sarkastinen ja Susan siksi että olen kuitenkin 'lämmin' ihminen ja sopivasti sekopäinen.


3. Kolme huonoa tapaa, jotka omaat. 
Tahtoni saaminen läpi hinnalla millä hyvänsä, yli varojeni eläminen ja syöpöttely.

4. Mikä inspiroi sinua? 
 Musiikki ja kengät.


 
Yhdet rakkaista Pleasereistani ;)
One pair of my lovely Pleaser-shoes ;)

5. Onko avaruudessa elämää? 
Aivan varmasti on!

6. Jos tämä päivä olisi laulu, mikä laulu se olisi? 
In Flames - Disconnected

7. Mitä odotat eniten tulevalta kesältä? 
Festari-reissuja ja kavereiden kanssa hengailua!


 
Ira ja minä Nosturissa katsomassa Steel Pantheria!
Ira and I in Nosturi at Steel Panther's gig!


8. Piirroshahmo, jota muistutat eniten? 
Hmm ... Nemi tai Pikku Myy :D

9. Kenen julkisuuden ihmisen kanssa haluaisit treffeille? 
Helppo :D Mikko Koivun tai Corey Taylorin miaaaauuhhhh!


 
Olen vahvasti sitä mieltä että sopisin tuohon paremmin kuin tuo pokaali :P
I think I would fit perfectly to there where the award is :P

10. Mikä tekee sinut tällä hetkellä onnelliseksi? 
Ystävät, tieto siitä että kesällä tulee koettua jotain vuosia haaaveiltuja asioita ja mahtavia reissuja ... Ja tieto siitä että musta on oikeasti tähän, omaan juttuuni jota haluan tulevaisuudessa tehdä.


 
Matkalla tulossa takaisin Ruotsista, SISTERin levyn julkkari-keikalta :)
 On my way back home from Sweden ( we were at SISTER's album release-gig )!

11. Viisi luonteenpiirrettä joita arvostat ihmisessä?
Rehellisyys, luotettavuus, huumorintaju, osaa kuunnella ja olla lähellä kun on tarvis.


Translation;


My dear friend Emma challenged me to respond to eleven questions that she came up. This question-challenge have been whoreing ( hahah ) in many blogs lately.
Hey ho, let's go!


1. When was the last time when you broke something?
I guess it was my internet-stick what I broke like few weeks ago heh..


2. Who you would be of The Desperate Housewifes and why?
I would be Gaby and Susan.
Gaby cause I like to shop a lot and be a sarcastic bastard, and Susan cause I'm also a 'warm' person but still a bit crazy.


3. Three bad habits what you got?
I will do my everything to get something what I want ( = being sometimes really annoying ), shopping too much, eating too much all shit.

 
"Ritch" bitch ;D


4. What inspire you?
Music and shoes.


5. Is there some life in space?
Fuck yeah!


6. If this day would be a song, which it would be?
In Flames - Disconnected





7. What you're waiting for the most of the upcoming summer?
Definitely all festival-trips and hanging around with my friends!


8. Cartoon character, what you remind the most?
Hmm ... Nemi or Pikky Myy ( from Moomin! )


9. If you could go a date with some celebrity, who it would be?
Piece of cake! :D At the moment Mikko Koivu or Corey Taylor, ggggrrrrnau!

 
It's getting hot, hotter than Hell!


10. What makes you happy at the moment?
My friends, all summer-plans, and that I know I can do this and I'm good in this, in my own thing, what I wanna do in the future.


11. Say five traits what you value in humans?
Honesty, integrity, sense of humor, have a time to listen and be there when you need her/him.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!