sunnuntai 12. helmikuuta 2012

The world told us sin's not good but we know it's great

Oon jaksanut ryhdistäytyä kuvailujen suhteen ... eli tässä lähi aikoina varmaan tulee paljon päiviteltyä viime aikaisia ostoksia. Tai no itse asiassa ei niin viime aikaisia vaan lähinnä ale-ostoksia reilun kuukauden takaa.
Tällä hetkellä olen osto-lakossa :D

Nämä ihanaiset Seppälä Womanin kengät löysin Seinäjoen Seppälästä n. 13 eurolla, joulu-lomalla ollessa Pohjanmaalla ja serkkujen kanssa mentiin shoppailemaan Seinäjoelle. Näiden ale-hinta oli muistaakseni 15 euroa ja niistä sai vielä klubi-kortilla -10%.
Olin itse vielä silloin työelämävalmennuksessa Seppälässä kun nämä tulivat myyntiin ja itkin verta kun ei ollut rahaa niitä ostaa ja ajan myötä ne unohtuivat. Seinäjoella nämä löytäessä ei ollut riemulla rajaa, ja varsinkaan kun hinta ei ollut päätä huimaava. Tämmöisistä löydöistä tykkään ehkä eniten!



Ootteko muuten huomanneet että Seppälän kengät on nykyään yllättävänkin hienoja? Mua itseäni ainakin kiinnostaa yllättävän monet, oli ne sitten Linkin tai Seppälä Womanin. Tälläkin hetkellä mielen porukoilla kummittelee kahdet erilaiset punaiset korkokengät ja mustat korkokengät ... aijai!
Itse asiassa aloitin mun shoppailu-lakon jo silloin kun kirjoitin asiasta aiemmin tällä ( ? :D ) viikolla. Mutta sitten erehdyin löytämään netistä erään takin jota olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa iät ja ajat vaikka se on H&M:n! Oli pakko huutaa se ... mutta nyt, takaisin ruotuun :P

Olen lisännyt omaan kansiooni Goottikirppiksellä paljon uusia juttuja, löytyy mm. yksi super ihana Ravenin pitkähkö pvc-hame! Kannattaa tsekata ja auttaa köyhää hädässä ;)

Translation;

I finally killed my lazyness and took photos of some sale things what I shopped a while ago ... These shoes are from Seppälä and they cost about 13 euros.
I was looking for these shoes over 6 months and finally I have some luck and I found these in my size and from sale! Awesome!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!