maanantai 27. helmikuuta 2012

But I'll just keep dreaming darlin' and hope for the sun to draw the dark from within us

Vieläkin hereillä vaikka en todellakaan haluaisi olla mutten pysty nukkumaankaan ... olen hommannut itselleni jonkun helvetillisen flunssan ja nyt pystyy ekaa kertaa muutamaan päivään olla koneellakin kauemmin kuin sekunnin. Ei vain ole ollut voimia, ei sitten tippaakaan. Nytkin väsymys painaa enkä jaksaisi yhtään olla hereillä mutta yskittää niin kovasti etten pysty nukkumaan :(

En kyllä muista koska olisin viimeksi ollut kipeä mutta ei se tarkoita sitä että ansaitsen kaiken paskan kerralla haha.
Tässäpä pari biisiä mitä tullut viime aikoina kuunneltua ahkeraan!







Voisko tää yskä nyt ottaa ja lähteä helvettiin KIITOS. Postailen paremmin jahka on voimia siihen :/

2 kommenttia:

  1. Suosittelen yliopiston apteekin omaa professorin yskänlääkettä, maistuu salmiakille ja sisältää kodeiinia, helpottaa nukkumista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok kiitos vinkistä! Mulla on semmoinen pieni ongelma yskänlääkkeiden kanssa ettei mulle sovi kaikki koska mulla on periaatteessa astma eli suurin osa niistä vain pahentaa mulla mutta tätäkään ei ole atm mahdollisuus kokeilla tai ottaa selvää sopiiko se :(
      Mutta huomenna (tänään) kaiken toivon mukaan lääkäriin!

      Poista

Scream for me!