keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Ihanaa Leijonat Ihanaa! (pt. 2)

Päätin perustella lompakkoni entistä pahempaa anoreksiaa sillä, että 16 vuoteen tätä EI ole tapahtunut.
Missä Kundi ( ja Mikko Koivu ... ), siellä Simbakin!

Hhahaha, no ei nyt ihan. Mutta melkein! Kundia siis näytellään ympäri Suomea kera Leijonien, ja itse Tori-juhlien jälkeen käväsin myös Turun MM-bailuissa. Paikalla oli siellä tietysti Kundi ( jopa ehjänä ... vähän aikaa ), Mikko Koivu ( kapteeni ), Teemu Lassila ( toinen maalivahdeista ) ja joku crewsta.
Kundin kiertue-aikataulua voi seurata esim. Suomen Jääkiekkoliiton sivuilta tai Leijonat.fi-sivulta. Kantsii käydä kattomassa, mikäli kiinnostaa :P
Itse aion tsekata vielä ainakin Vantaan ... ja kyllä, olen tiennyt aina että täällä pääkopassa ei oo ihan kaikki muumit laaksossa. Jos sydämen menettää lätkälle niin sen menettää sitten kunnolla x)

Koska olen järkevä nuori nainen, hoidin kaksi asiaa yhdellä iskulla ; olen jo kauan luvannut Suskille käydä moikkaamassa häntä ja koiria Salossa ja vielä sattui nämä MM-bailut Turussa niin johan oli tyttö bussissa köröttelemässä kohti Saloa. Kuulostipas karulta :D

Saavuin siis Saloon torstai iltana, ja siitä sujuvasti lähdettiin kauppaan ostamaan tarvittavia juomingeja perjantaita varten ja katottiin paskaa japanilaista leffaa, josta ei oikein tajunnut että mitä siinä tapahtui.
Koirat oli aivan ihania vaikkakin ei aluksi sulattanut vierasta eli mua, vaikka mä oon niiiin ihana!

Perjantaina sitten Suskin tultua töistä lähdettiin kohti Turkua! Oltiin perillä jo joskus kolmelta ja etittiin kyseistä bile-paikkaa vaivainen tunti :'D
"Do you know where is the icehockey-party?" "What?" "You know, where come the team's captain Mikko Koivu who's from Turku?" "What? Koivu? Tree?" "Never mind ..." - Ei ne tori myyjätkää mitää vittu tienneet :D

Ignooratkaa noi paikkansa tietämättömät etuhiukset tästä ja tulevista kuvista :D
Ihan silmät sydäminä kun odotellaan Koivua!

Lopulta löydettiin paikalle ja harmiksemme paikka oli jo kuoruttautunut teineistä ihan kiitettävästi. Ei kun lavan 'sivulle' hyvään paikkaan rinteessä ( oikeen paraati paikka kyylätä lavan tapahtumia ) ja tölkki auki. Turussa oli ainakin Leijonien kohuttu juhlinta otettu vakavasti, alueella ei missään nimeessä saanut juoda. Ei ne multakaan juomaa pois ottaessa mitään sanoneet niistä tölkeistä(ni) jaloissani mutta kyllä siitä kädessä olevasta. Mutta onneks seki oli tyhjä, HAA HAA :D
Siellä oli muutama bändi esiintymässä, kuten The Grammers joka oli ihan ok ja Kilpi ( EIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. Miksi?! ).

En meinannu pysyä nahoissani kun tajusin että Petteri Nummelin on mun kanssa samassa paikassa. Toi on ollu yks mun suosikki-pelaajista niin kauan ku mä muistan! *sydän*

Lopulta saatiin nekin lavalle joiden takia sinne tultiin! Aijaijaijaijaijaijai. Sisäiset teinityttömme heräsivät henkiin ja kyyneleet nousi silmiin kun Maamme laulu raikas ja sitä rataa.
Lavalle ois päässy myös laulamaan lätkä-lauluja Koivun ja Lassilan kanssa mutta koin tarpeelliseksi jättäväni räppäämiset muille vaikka Suski yritti pakottaa mua sinne.

Kundi!

"Kundi kestää kaiken!" - Mikko Koivu



Koivun parempi puoli. Hah hah haa :D

Koivu ja Lassilakin räppäs biisien mukana. Jaujaujau!


Kyylä-Koivu. Juhuu, täällä mä oon, ja kyllä, TAHDON! 


Me ravattiin ympäri aluetta ja välillä oltiin lavan takanakin ja ties missä. Ei sillä, en kokenut mitään menettäväni vaikka en nähnyt Tommi Läntisen tai Ressu Redfordin esiintyvän. Ressu Redford on muuten ihan JÄRKKY LYHYT MIES.
Me jopa päästiin koskee Kundia eikä se mennyt edes rikki! Kuvitelkaa nyt! Johan ois äiti ollu tyttärestään ylpeä jos oisin vielä Kundin(kin) rikkonut :D
Sekä halaa ja hiplaa poikia. Koivulla on erittäin lihaksikkaat kädet ja ois voinu rajottaa sen lonkeron juomista minuuttiin koska hädin tuskin tajusin päästää siitä edes irti. Hellurei ja hellät tunteet!


"Kääk siellä se Kundi ja kundit on!"


Bai bai beibi, beibi guud bai. Itken joo, koska yksin jään!

Eipä mulla muuta. Oliko edes hienoa. Tää on ihan käsittämätöntä! Aivan upeeta että porukka tulee paikalle ja näyttää Leijonille mitä tää voitto merkitsee!
T. Simba 15-vee lätkä-humussa :D

Ai niin joo. Pakko nyt selventää; Eräs "kaverini" oli vihjassut toiselle ystävälleni että pitäsköhän sitä Simbaa vähän moralisoida kun se katsoo lätkää vaan pelaajien ulkonäön takia. En tiennyt olisko ton kuultuani pitänyt itkeä vai nauraa :D
Kaikin mokomin saa alkaa mulle moralisoimaan, kerrottakoon se kuitenkin faktaksi pohjalle että katoin lätkää jo ennen kuin Suomi voitti MM-kultaa 1995 eli alle 5-vuotiaana. Että jos mä olen tässä +15 vuotta seurannut lätkää sen mielestä pelkästään pelaajien ulkonäön takia, niin eläköön siinä uskossa. Ei kiinnosta pätkän vertaa :D
Mä en ole niin kuin se, joka muuten ( jos lätkää seuraisi ), seuraisi sitä vain ulkonäön takia. Että sillai! Meitä on moneen junaan ...

" Kaksi sekuntia riittää vaikka kuussa käymiseen! " - Antero Mertaranta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!