torstai 23. kesäkuuta 2011

Beg for it!

Kaiken järjen mukaan, jos suunnitelmat pitää mun pitäisi olla nyt menossa kohti Belgiaa ja Graspoppia!!!

Photo by Nikki Sixx.
Oon tuol oikeel iha reunas kera hulahula-bikinieni :'D Tosi rock hei! ( Ei voinu pitää rintsikoita, ku selkä palo ni pahasti )

Festarit alkaa heti jo perjantaina, ja loppuu sunnuntaina. Lauantaina ja sunnuntaina on esiintyjät joiden takia on pakkopakko päästä eturiviin, on toki perjantainakin mahtavia bändejä, mutta ajattelin chillailla enemmän perjantaina :)
Tässä bändejä, jotka aion tsekata ( ainakin yritän ) ;

Perjantai 24.6.

Scorpions
KoRn
Volbeat
Journey
Duff McKagan's Loaded
Heaven Shall Burn
Sepultura
The Black Dahlia Murder

Lauantai 25.6.
Judas Priest
Whitesnake
Bullet For My Valentine
Cradle Of Filth
Lacuna Coil
Arch Enemy

Sunnuntai 26.6.
SlipKnoT
Rob Zombie
Avenged Sevenfold
Mastodon
Bring Me The Horizon
Moonsorrow
Escape the Fate

Graspop fiiliksiä vuodelta 2009 ;




Tosin, Suski just kertoi että Rob Zombie ois peruuttanu keikan, mutta sillä on nimmarien jako tilaisuus. Ja mitäs ideaa nyt tossa on?!?! ARGH, Rob nyt perkele sinne lavalle tai minä otan ja viskaan sinut omin käsin sinne ja zombis perässäs >:(

Graspop kuvia vuodelta 2009 ( nämä + "muutama muu" eturivistä, kamerana iha ok Olympus :D ) ;

Buckcherry.

Dragonforce.

Dragonforce.

Papa Roach.

Papa Roach.

Mötley Crüe.

Mastodon.

Journey.

KoRn.

SlipKnoT.

SlipKnoT.

Lamb Of God.

Trivium.

Nightwish.

Nightwish ( ja Aneten ihanat kengät! )

Nightwish.

Marilyn Manson.

Marilyn Manson.

Marilyn Manson.

Mulla meni mun kamera tuolla Graspopissa rikki, kun eräs "iiiihana" järkkäri jyräsi sen alleen. Näyttö oli paskana mutta kuvat Trivium-Nightwish-Marilyn Manson on otettu sen paskoontumisen jälkeen :D Oon aika pro, eikös.

Muistan niin hyvin noi keikat ja fiilikset, päällimmäisenä ehkä se kun Mötley Crüet ja Slipknotit ( erityisesti James (... eli Jim, mutta tykkään sanoa sitä Jamesiks enempi) ja Corey :D ) tunnisti. Ehkä hämärintä ikinä oli noi Sliparit, ne kiers kuitenki aika paljon välillä marraskuu 2008-kesäkuu 2009, mut silti ne muisti mut :D Kind a cool thing ... ellei muistella sitä, etten saanu yhtäkää plekua kiinni mitä James mulle visko jatkuvalla syötöllä :'D
Eikä hei unoheta tota Mansonia. TWIGGY! Kiljuin ääneni käheeks ku Twiggy tuli lavalle ja se katto mua ku jotain vähäjärkistä :'D Ja no joo, Manson, ei herranjumalaaa ... ei mulla riitä sanat kuvailemaan, ei vaan riitä.
Mun kädet tärisi niin aphasti että kaikki kuvat on ihan paskoja ja tärisin nii pahasti kahen parin muun tytön ja jäbän kans siin eturivis et pelkäsin välillä et me vyörytää sen aita paskaks! Kotiin toin mukanani sen vesipullon sekä kyltin jonka se viskas järkkärille ja osotti et anna se tolle kreisille punapäälle. Ei mulla muuta. Niiku ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
Ja siitä mitä tapahtui tapaus rintsikat + Mötley Crüe kanssa, siitä EI PUHUTA julkisella paikalla. Suu suppuun Vince Neil! :'D

Muutaman postauksen olen ajastuksella laittanut, ja jos kaikki menee hyvin, olen takaisin Suomessa maanantai iltana/yönä.
Palaillaan ( jos palaillaan ) sitten tiistaina. Kyllä muakin vituttaisi viettää Juhannus sateessa ja paskassa ja vielä Suomessa!
Eli ei tunnu missään, vitut Suomen paskasista ja kämäsistä festareista, se on MORO NY!

Mää oon Graspopis, missä sää oot?!

3 kommenttia:

Scream for me!