tiistai 19. huhtikuuta 2011

You wanna hear about the sadistic girls?

Ciaaoo bellas och bellos!

Simba-neiti on takaisin Ruotsin valtakunnasta, jonne taisi jättää sydämensä. Siis ... whåååt?!

Tosiaan, lähdettiin perjantaina Ruotsiin, päämääränä The Dark Decadence Tour 2011 - kiertueen viimeinen keikka, Tukholmassa, jossa esiintyivät suomalainen The 69 Eyes (joka oli muuten ihan sairaan hyvä!) sekä ruotsalaiset Crashdïet (paljon sydämiä tähän) ja Hardcore Superstar (paljon sydämiä tähänkin) !

Eihän siellä paljon ehtinyt hengailla vaan mutta oli siellä todella lämmin, ihmiset tyylikkäitä ja mukavia ja mikä tärkeintä - ihan helvetin paljon paremman näköisiä miehiä kuin Suomessa (eihän nää kaks silmää riitä niiden karkkien katsomiseen ... gimme more eyes!) :D
(OMG, olen pinnallinen paska. Who cares?)

Tähän hätään mulla ei ole tarjota kuvia koska istun tänä iltana ekaa kertaa himassa hereillä sitten torstai-illan kello 22-23 aikaan illalla. Koska olen tunnollinen harjoittelija olin perjantainakin töissä sekä eilen, vaikka laiva saapui takaisin Suomeen vasta kymmeneltä aamulla!
Tänään menin vielä bodypumppiin jossa meinasin nukahtaa pystyyn ja oon vieläkin hereillä koska odotan kuvia Iralta. Ööö ... ei näin.

Mulla oli teille ajastettu postaus mutta mitä ilmeisimmin feilasin sen koska sitä ei täällä näy ... :D
Palaillaan huomenna kera kuvien taas!
p.s. Kiitos kivoista kommenteista, vastaan niihin heti huomenna :) Nyt unta palloon, jos nämä Peter Tägtren-silmäpussit katoaisi vaikka ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!