torstai 21. huhtikuuta 2011

We will always be living free, always on top of the misery. To live hard is a luxury, and to die of our prophecy!

Tässä pientä sneak peakia kiertueesta ...
Valitettavasti Hardcore Superstarin jäbät mitä luultavammin menivät toiseen baariin (Jocke ei selvästikkään tajunnut että tulevaa morsiota ei ole kohteliasta jättää muiden rokkarien armoille ... mutta keikalla ne oli ehkä ihanimpia. Mä suoraan sanottuna sulin siihen eturiviin kun Jocke otti kädestä kiinni ja lauloi suoraan mun silmiin (miten siirappista :'D), kyllä jalat meni alta mutta onneks oli enemmän kuin ahdas eturivi ni ei pelkoa kaatumisesta ... ja Vic ; "SUOMI!" ja Adde ja Martin ... sydän pakahtuu!!!! ), ja me menimme yhteen Ruotsin tunnetuimmista rock-baareista, eli ROCKSiin :) Siitä jatkettiin öö ... johonkin toiseen baariin, muistan vaan ne kaks emoa sieltä, eikun kolme. Uuuh!
Itse tykkäsin ROCKSista tosi paljon, aika sokkeloinen se oli mutta oikein bueno. Liikaa tuttuja siellä tuli kyllä nähtyä, jos jonkin bändin roudaria/miksaajaa/bändiläisiä, mm. Deathstarsin Andreas sekä olen aivan varma että tanssin Sisterin Rikki Riotin kanssa :'D Rikki(kin) on ehdottomasti yksi mun tulevista aviomiehistä, se ei vaan itse vielä tiedä sitä.

Me odoteltiin keikka paikan ulkopuolella muutama tovi koska haluttiin moikata Crashdïetin babyja ja tavattiinki 3/4 osaa bändistä!
Tää bändi, musa ja ne ihmiset on jotain maailman tärkeintä mulle tässä maailmassa. Pelättiin että pojat ei muista meitä mutta siihen malliin mitä esim. Martin näytti sen kieltä kieltä ( en ikinä unohda Iran hämmentynyttä naamaa, voi rakas :'D ) yms, niin turha sitä on epäillä että ne ei hulluja suomalaisia muista.
Lopussa, vikan biisin aikana/loputtua tuli kaikkien bändien jäsenten tyypit lavalle ( siis HCSS:n aikana ) ja Peter ... se sai mut ja Iran ihan sekoomaan totaalisesti ja itkemään! Ei kukaan ole niin ihana. Byää! Mä nyt en ihkuta niitä sen enempää ja laita koko tekstiä täyteen teini-sydämiä :D

Kaikista sweetein kitaristi ikinä ; Martin Sweet ;)
Ignooratkaa toi mun ilme, en muista enää olinko alkamassa nauraa vai itkemään onnesta, luultavasti molempia ...

Mitä tapahtuu kun pyydät Martin Sweetia poseeraamaan sinulle? Tämä. Opettele pitämään se ilme kahta sekuntia pidempään, hun :D

Simon :) Joka oli muuten siinä kunnossa että huh huh ... ku minä Close-Upilla :'D

Peter London och über-happy Simba.
Kuvan tarinahan menee seuraavasti ; eka jutellaan niitä näitä Peterin kanssa ja mm. mulla menee enemmän kuin kerran sanat aivan sekaisin, sitten päätetään ottaa kuvia ja Peter aukaisee sen hupparin ja mun on pakko vetää se sivuun toiseltakin puolelta ja siks koska alko hajottaa ja mä en tunnetusti kokoa itseäni nopeasti niin ( Peter, miten sä sen teet ... tai vaihtoehtoisesti - lopeta meidän naurattaminen! ) näytän ihan vitun typerältä tässäkin :D

Ainiin!!! Tsek tsek ;
Planning the tour in August/September and we have a handful of shows booked already! More dates will come and info about it all in the near future! Gonna feel fuckin great to get back to what its all about!! So get ready to check us out later on this year! Cheers fuckers "
- Rikki Riot, Sister

Mun silmät jää varmaan ikuisiksi ajoiksi sydämen muotoisiksi, kiitos noiden vitun kusipää ruotsalaisten :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!