maanantai 24. tammikuuta 2011

You're so easy to read, but the book is boring me

Mua ei ole tänä talvena ale-myynnit paljoa kiinnostanut. En tiedä miksi. Yleensä olen juossut niissä pää kolmantena jalkana :D
Toisaalta, ihan hyvä vaan ettei oo tilaisuutta ostaa vaan kaikkea krääsää. Oonneks olen oppinut harkitsemaan kaks kertaa, tarvinko jotain vai en. Vaikka se paita/hame/mekko ois vaan vitosen, tarviiko sitä oikeasti?! Kyllä se vitonenki raha on. Sillä saa mm. kaupasta 2,5 kpl halpaa lonkeroa! :D

Huomenna aion hakea kolmet beibeni kotiin Stadista, ja käydä samalla katsastamassa loppu-alet. Pari juttua kutittelee mielessä, joita oon kattellu normi hintasena sillä silmällä ja mulla onkin lähes koko päivä aikaa siellä zombailla!

Tässä ale-ostoksia, jota täältä meidän köppäiseltä 'kylältä' löysin :D

Neuletakki, 10e, Impulsé (?), Cittari. Eikä mitään sanomista tosta kuosista :D

Joku trikoinen rätti kera blingbling-'niittien', 7e, Vero Moda

Legginsit, 5e, Vero Moda

Paljetti-minari, 5e, Vero Moda

Bling bling!
 
Lakka 5,95e ja shine-spray 3,95e, Seppälä


Seppälästä kävin vielä hakemassa vakkari-lakan ja päätimpä kokeilla tollasta shine-suihketta, että jos se on yhtä hyvää ku muutki Proffsit, niin tervetuloa perheeseen.

Tosiaan, jokainen joka haluaa tukan pysyvän pystyssä, ilman että tarvii koko ajan nyhvätä lakan kanssa jne, niin ostakaa tota Proffsia. Kantsii ehkä alottaa sillä pinkillä, vaikka mun vauhdikkaaseen elämään sopii paremmin toi lila, koska se on vielä vahvempaa!
Johan jää Elnetit ja kampaamoiden hienoakin hienommat (ja kalliit) mukamas vahvat lakat kakkosiks, iso pullo Proffsia (sitä pinkkiä saa myös pienenä) maksaa vain 5,95e :D
Minä, voin kokemuksen rinta äänellä vannoa sen toimivan ja hei, tunnetut tyypitkin sitä käyttää mm. Crashdïetin jäbät jne jne jne. Jokaisen rokkarin MUST-juttu :D
(Olipas säälittävän kuulonen mainonta yritys...)
Jauhan tästä siks koska mua ärsyttää se kun jotkut kitisee kun ''ei tukka pysy kuosissa'' ... argh ... sori nyt vaan. Ja mähän yritän vaan olla avuksi :D

Nyt mä menen siivoamaan (ehkä) ja tekemään jotain kehittävää.
Kasilta alkaa paras putki, joka pelastaa paskankin maanantain ; Huippumalli Haussa, Täykkärit ja Sinkkuelämää. Whoaaa!

3 kommenttia:

  1. Satutuko tietään onko noi Proffsin lakat testtu eläimillä? :3

    VastaaPoista
  2. Heyz, kiitti tost lakkavinkist. Vois melkeen kokeilla tota (jo ihan hinnanki takia). Vaik toki shockwaves ja rockaholic omaan lettiin toimiiki, ni vois kokeilla vähä halvempaa vaihtoehtoa ton rockaholicin rinnalle. Pakko kipittää ostamaan! :)

    VastaaPoista
  3. Ms little black riding hood : Moi! Yritin parhaani mukaan tutkiskella pulloa mutta en löytänyt juuta enkä jaata asiasta :/ Tässä on valmistajan oma nettisivu http://www.proffs.eu/# ja sieltä saa klikattua haluttua tuotetta isommaksi jossa selviää kaikki tiedot :)

    hande ouverr : Mäkin olen tykännyt noista Tigin tuotteista mutta nää löydettyäni oon ollut enemmän kuin tyytyväinen hinta-laatu suhteeseen!
    Kantsii kokeilla :)
    Ja ole hyvä vinkistä!

    VastaaPoista

Scream for me!