torstai 23. syyskuuta 2010

I don't care 'bout your bad behaviour

Kyllä Simbasta kunnon rokkikukko (vaiko kana ;D) tulisi, vai mitä?

Olen cool ja viileä Simba ...

... ja kun mä muikistelen tällee niin saan kaikki kuumat bändärit bäkkärille ...

... no mut voi saatana ...

... et kai sä vaan beibi alal mulle ...

... se on suuuuuuri virhe, äääärrrrmuuuurrraaargh ...

... no mutta hei, kukas tuo komistus on (nakkasee bäkkäri-passin kaulaan) ...

... ja kun mä yritän näyttää tällei spöltä, ni ei kukaan arvaa et oon paha tyttö ...

... ja hei bitchit ...

... it's all about ATTITUDE ;) (+fat!)

2 kommenttia:

  1. IIIIIIIIIHANA <3 Oot kyl sen näkönen; et siule ei parane tulla vittuilemaan :D <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon, ihana! <3
    Juuh, eipä ole kovin moni tullutkaan.. Mun naamasta kuulemma näkee samantien jos joku ottaa pannuun, tiedä sitten onko se hyvä vai huono juttu ... :D

    VastaaPoista

Scream for me!