torstai 2. syyskuuta 2010

69 shots of Gasoline

Nyt on sitten kaikki matkat varattu ja maksettu ja lähdenkin ensi viikon keskiviikkona kohti Ruotsia :)
Maltanko odottaa? Juu ... tietysti .. no okei, EN!

Ajattelin kähveltää mukaani mm. nämä (Martinin lisäksi) ;



Tää mätsäis niin hyvin mun pinkkiin kynsilakkaan ... Nämä on kyllä kuulemma loppu at the moment! OMG! Siellä kyllä luki että niitä pitäis tulla lisää myyntiin, justiinsa ennen laivaa...
Jos ei tule, revin sen vaikka väkisin ... Peteriltä, tiedän että se käyttää tätä tyttöjen paitaa, ha haa!


Vanha Crashdïet-paita, Daven (R.I.S.) suunnittelema, ah, tää on niin hieno! Mutta Martin hei, voisit valita niihin promo-kuviin joskus joitain muitakin kuin tämän paidan ... ei pahalla ... ;)




Tähän ei ole muuta sanottavaa, kuin että paidan teksti puhuu puolestaan. I agree!
(Sitä paitsi, tää on halpa :D)


Tämäkin ois ihan jees, yllättäen mua ei oikein inspannut mitkään musta pohjaiset paidat :D





JA NÄMÄ NYT ON IHAN EHDOTON HANKINTA!


Nuo pöksyt sopii mulle kuin nenä päähän. Siis koska mähän olen paras ja ihanin ja kaikkee ... not.

Ne musta pohjaiset paidat on aika lame ... ja suoraan sanottuna, mulla on yksi uusi ja vaikka sen sainkin, niin pakko olla niin julma ja odeta että se on aika kammottava :'D Mutta ajattelin tehdä siitä kaksi eri paitaa..

p.s. En halua edes tietää kuinka "kaunis" olen tämän reissun jälkeen, koska lauantaina pitäisi jatkaa vielä BooBhilliin katsomaan INKKEJÄ (Vanity Ink) !! Ja me siis tullaan pe-la yönä Suomeen .. Ja lähdetään siis keskiviikko-iltana ja ajateltiin aloittaa bileet jo silloin! :D

Tuolla Close-Up Båtenilla on Crashdïetin lisäksi mm. Dark Tranquillity, Meshuggah ja CRUCIFIED BARBARA ..

Ja hei, tervetuloa kyytiin uudet lukijat! Ihaanaa! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!