tiistai 17. elokuuta 2010

I've been pretty I know

Nyt on vuoro esitellä ne Andiamon saaliit, aijai.
Siellä tosiaan oli semmoinen "Ota 3 maksa 2"-tarjous. Ja kun minä olen heikko ... niiin ...
 

Siinä ne, tämmöiset kolmoset tällä kertaa! Noita niitti-korkkareita olen sillä silmällä jo pitkään katsonut, mutta se viiskymppiä tuntui niin suolaiselta että njääh ...
Uskomatonta kyllä, oli suuria vaikeuksia löytää kolmatta paria, koska hinnan oli oltava 19,90 € tai alle, koska budjetti oli kuitenkin mitä oli. Mutta onneksi Sanni näytti mulle tennari-hyllyn - kaikkea namua 15 eurolla!
 



Nämä kuului kaupassa semmoisiin Ihan kivannäköiset vois sovittaa-osastoon mutta kun niitä sitten sovitettiin, niin ne olikin tosi kivat! Plussaa toki matalahkosta korosta, eipähän näillä tarvi ihan siellä metriä muita korkeemmalla heilua.



Nämä nyt tietenkin nappasin ensimmäisenä hyllyltä, erittäin omistavaiseen syliini :D Sanni kanssa osti nämä - aiotaankin joskus lähteä yhdessä baariin näillä monoilla :P Todella hyvä lesti, näillä jaksaa varmasti kävellä. Toi 'puun' värinen osa nyt ei ihan ole sitä ominaisinta mua, mutta annettakoon tämän kerran anteeksi :D




Tässäpä vasta rouheat tennarit!

Ja tuossa päässä on vielä pvc:tä, so perfect. Ja nämä sain 'ilmaiseksi' kun olivat halvimmat. OK, kelpaa :D

Ähh, nyt ei vaan irtoa oikein mitään juttua, mutta siis kyllähän nämä piristi mieltä :)
Nyt lähdenkin siivoamaan ja urheilemaan, palaiallaan ehkäpä illalla ...

Edit : Noita Duffyn korkkareita olen nyt kahdesti baari/keikka-iltana pitänyt ja kerran kaupungilla ja on kyllä tosi hyvät jalassa. Tosin, kun sunnuntaina kävi pieni vahinko ; Ostin jäätelön, mutta jouduinkin odotteleman bussia suht' lämpimässä säässä about 10 min. No, ei siinä mitään, mutta jäätelö JA kenkäni olivat samassa laukussa, ja juuri kun pääsin bussiin istumaan, niin mietin että hmm, mitenn täällä "tuoksuu" siltä jäätelöltä ..  Se oli sulanut sen verta että oli hajonnut mun laukkuun ja suoraan toiseen noista kengistä :))) No, säikähdyksellä siitä selvittiin, ONNEKSI :D

p.s. Oon vihdoinkin joten kuten oppinut käyttämään tätä perkeleen bloggeria ja etenkin näitä kuva-hommia. *voiton tanssi*

See ya !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!