perjantai 2. heinäkuuta 2010

Uuuh how I love the taste of cyanide

Moikka, seuraavia tuotteita klikkailin eilen H&M:N aleista ostoskoriin :

























Vähän sisustus-juttuja! Niin ja mikäs se suosikki-kuosi tällä hetkellä on? Hmm, ei tietoa! :D
Olihan noi aika tyyriitä, mutta päätin kerrankin satsata itsekin noihin, ja mä tykkään.


 Ensin en aikonut tilata tuota vasemman puolista puseroa, siis valkoista, mutta näin sen eräässä blogissa ja se vaan näytti niin hyvältä.. Olen heikko! xD No jos se ei sovi/istu mulle tai mun tyyliin, äiti saa sen :D Valkoisesta kun ei ollut M:ää jäljellä, niin piti ottaa L :/ Buu, toivottavasti se ei ole paljon isompi.

Noi rusetit oli vaan niin IHANIA, että klikkasin ne samantien ostoskoriin! (Damn me... ) Niiden leveydeksi ilmoitettiin 22 cm, eli aika isoja! Mä kyllä ajattelin pitää noita enimmäkseen vaan rintakoruna, mutta saas nyt nähdä :D


Niin, ja oli pakko klita myöskin nuo sukkikset ostoskoriin ja vielä kaksin kappalein! Olen niin mainio meinaa rikkomaan niitä, KAIKKI hajoaa mun käsissä :'D
(Hmm, ompas toi kuva jotenkin oudon venynyt.. :D)

Hintaa tuli joo jonkun verran, mutta onneksi H&M:llä on se tili-maksu tsydeemi :D Ok, onhan se petollinen, omalla tavallaan, mutta mulle se sopii ainaskin paremmin.

Mitä tykkäsitte?

2 kommenttia:

  1. Mulla on pinkit tollaset leopardikuioiset tyynynpääliset himas. ne on <3

    VastaaPoista
  2. Oijoi <3
    Meinasin tilata ne, muttta kun parin tunnin päästä miettimisen jälkeen aattelin, et laitan ne sittenki 'lisä'-tilaukseen, niit ei ollu enää : (

    VastaaPoista

Scream for me!