sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Smell the Party!

Rock on!


Aamuyöstä kotiuduttiin, ja täytyy sanoa että oli parhaimpia keikkoja tänä vuonna!

Käykää ihmeessä kuuntelemassa Vanity Inkiä, "I love to say Fuck!" ;D

Päivällä olikin sitten aikaa shoppailla. Kävin neitsyt matkallani myös paljon puhutuissa Monkin ja Weekdayn liikkeissä! Olipahan muuten ihan mahtavasti sisustettuja! Harmittaa että ne Monkin wedget näytti tosi typeriltä mun isossa kavioissa :( Joku niissä mättäsi. Pihiys iski, vaikka molemmat kaupat oli melkein vain pelkkää ALEA.
Monkissa oli enemmän semmoista värikästä, retroa, skenemäistä vaatetta ja asustetta kun taas Weekday oli paljon modernimpi. Omaksi yllätyksekseni löysin Weekdaysta kaksi paitaa, 13 eurolla! Niistä myöhemmin lisää, kuin muistakin pikku sijoituksista. Oisin taas voinut ostaa Dinskon tyhjäksi mutta mun lompakko ei todellakaan oisi kyenny siihen ;( Pakko saada ne niitti-avokkaat, pakko pakko pakko.

Sitten Ira ja Mirva saapuivat joskus viiden aikoihin ja mentiin Kiasmalle istuskelemaan (= lue aloittelemaan :D).
Monta tuntia laitoin tukkaa kotona ja niin kuin huomaa; se oli täysin turhaa. Hirveä tuuli ja sade =

Enkö olekin hehkeä? En tosiaan tiedä minkä valaistuksin koin tätä kuvaa ottaessa..
Niin, ja mulla oli sitten shortsit jalassa, ettei pelkoo että joku vilkkuisi ;)

Loppujen lopuksi, monien kommelluksien kautta, päädyttiin kuin päädyttiinkin Manalaan >:) Minnekäs muualle, kun punapäät ei pääse taivaaseen, heh?

Oli ihan mahtava keikka, mutta en suosittele kellekkään seuraavaa komboa = bootsit, kävele niillä ensin koko päivä kaupungilla ja sitten riehu olan takaa pari tuntia. Yllättävän kivuliasta ;D
Niin, taisinkin jo mainita että keikka oli ihan fuckin' cool and good.
Tätä herkkua on sitten muutes viimeistään luvassa lisää Sandelss-rockissa (joku sinnepäin) 23.7. eli MUN SYNTTÄRI-PÄIVÄNÄ!!! Saa tulla mukaan :) Ja PITÄÄ tulla!
Okei mainostus loppukoon..

Huomenna se sitten alkaa. Työelämävalmennus Lindexissa, A-P-U-A!
Mikään muu ei mua pelota kuin tää "hillityn" näköisenä esiintyminen, koska siinä en ole kovin hyvä :D
Yleensä kun mulle laitetaan rajoja, rikon ne sitten oikein olan takaa. Kuten, kun olin Seppälässä marraskuu -08 - tammikuu  -09, niin heti kun harjottelu loppu ni kävelin Mansonina sinne :D Oli siis kavereitten penkkarit ja mun piti olla Manson :D Ja vaikka ite sanonkin, olin kyllä aikas paljon aidon näköinen... vaikka olenkin nainen. Jos ois ollut kesä, ois ollut paljon rajumpi toteutus :(
Ja huomenna ajattelin muuttaa paria juttua täällä ... ;>
Saas nähä mitä keksin. Toisen bloginkin bannerin muutin just ;)
Enkä jaksa oottaa tätä viikkoa; keskiviikkona Crashdïet, perjantaina Deepsnake ja sunnuntaina PROVINSSI; Bullet for my Valentine ja R-A-M-M-S-T-E-I-N !!!

Mites teillä meni viikonloppu?

p.s. Pahoittelut suht' kuvattomasta ja sekavasta postauksesta. Ehkä huomenna paremmin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!